1402-11-29 08:00
379
0
88839
رئیس خانه احزاب گلستان:

نه به انتخابات اهانت به ملیت ایرانی است

رئیس خانه احزاب استان گلستان با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: نه به انتخابات اهانت به ملیت ایرانی است.

محمدمهدی اورسجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با ابراز خرسندی از راه‌اندازی پویش «نوبت انتخاب» که به ابتکار این رسانه برای مشارکت حداکثری در انتخابات برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: آنچه امروز قانون اساسی برای تغییرات به آن اهمیت داده و اصولی را در قانون قید کرده بحث انتخابات و انتخاب کردن است.

وی افزود: یکی از مسائلی که از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری برمی‌آید اهمیت داشتن مجلس است، امام خمینی (ره) می‌فرمایند که مجلس در رأس امور است، ما باید به این رأس امور شخصیت دهیم که افراد اصلح و شایسته را از بین نامزدها انتخاب و به مجلس بفرستیم.

* استیفای حقوق ملت به نماینده شخصیت می‌دهد

رئیس خانه احزاب استان گلستان افزود: اهمیت ویژه انتخابات این است که مشارکت کنیم؛ نه به انتخابات در حقیقت اهانت به ملیت است به این معنا که در تصمیمات جاری و قانونگذاری هیچ نقشی نخواهیم داشت.

اورسجی در خصوص مطالبه از کاندیداها گفت: منتخب عزیز آنچه امروز به شما شخصیت داد که به عنوان نماینده برای قانونگذاری به مجلس شورای اسلامی برسید این است که به دنبال حقوق ملت باشید.

* وظیفه نماینده قانونگذاری است نه نهضت آسفالت و راهسازی

وی تصریح کرد: نماینده باید ببیند به دنبال حقوق ملت است یا فکر مسایلی که به دولت ربط دارد، آیا دنبال قانونگذاری و ارتباطات جهانی است یا به دنبال نهضت آسفالت و راهسازی است.

رئیس خانه احزاب استان گلستان گفت: برای مردم مهم است که از نظر کاندیدای محترم، مجلس جای قانونگذاری است نه اجرا، از اینکه پاسخگوی مردم باشید سپاسگزارم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.